Om IK Viking

om klubben

Idrætsklub Viking blev stiftet den 23. februar 1965.

Idrætsklub Viking er en sportsklub for hørenedsættelse og har på nuværende tidspunkt 288 Medlemmer.

Vi tilbyder vores medlemmer aktiviteter indenfor forskellige sportsgrene, bl.a. fodbold, golf og sportsfiskeri.

Klubbens formål er at fremme elite- og breddeidrætten, primært for dem med hørenedsættelse.

Samt stræber idrætsklubben efter at tilbyde aktiviteter med det formål at medlemmerne kan komme og dyrke sport samt at være sammen med andre jævnbyrdige.

Klubbens vision

Idrætsklub Viking blev stiftet den 23. februar 1965.