Viking generalforsamlingen 2020

 

Hej vores kære medlemmer, vi vil gerne invitere jer til vores generalforsamling den 8 august. Vi åbner kl halv 13. Der er mulighed for kage og kaffe.
Vi indleder generalforsamlingen kl 13.
Selvfølgelig holder vi os opdateret med Sundhedsstyrelsens retningslinjerne. Vi vil holde en meters afstand.

Forhåbentligt får vi lov til at være 200 til en forsamling i august. Hvis nu det ikke bliver til noget af en grund, vil vi stadig gennemføre generalforsamlingen. Bare digitalt via Zoom. Her får I mere informationer, HVIS det sker.

3 bestyrelsesmedlemmer stopper i år. Formanden Emil, bestyrelsesmedlem Patrizia og suppleant Emilo.
Så mangler vi faktisk 3 nye friske personer til bestyrelsen.
Hvis du er interesseret, kan du altid kontakte vores næstformand, Patrick. Han er klar til videoopkald, privatbesked eller mail for at forklare lidt mere om bestyrelsesarbejdet.

Hvis du ikke har årsberetningen eller årsregnskab, kan du sende en mail til os, så vil vi sende det til dig.
Hvis du har fået det i starten af året, er der ikke sket en ændring. Så intet behov for at få dobbelt af det samme.

Efter endt generalforsamling og præsentation af tøjet, vil vi holde grillhygge i sommervejret. Vi sørger for salat, brød og drikkevarer. I skal selv medbringe kød. Vi har køkkenskab, så I kan ligge jeres kød derinde mens vi er i gang med generalforsamlingen.

Vi har oprettet Nem-tilmeld, og det åbner om lidt. Der er forskellige priser alt efter medlem, ikke-medlem og deltagelse til kun generalforsamling eller begge arrangementer.

Wow, sikke mange oplysninger. Vi glæder os til at se jer igen! Det bliver sikkert en god dag efter en laaaaang lockdown i Danmark. Ses vi?

Dagsorden:

Valg af:

  1. Dirigent
  1. Referent
  1. 2 stemmetællere
  1. Optælling af medlemmerne
  1. Bestyrelsens årsberetning for det forløbne år
  1. Årsregnskabet fremlægges til godkendelse
  1. Fastsættelse af kontingent 6. Behandling af indkomne forslag
  1. Valg af bestyrelse:
  1. Formand (hvert år)
  1. Næstformand (ulige år)
  1. Kasserer (lige år)
  1. 1.hovedbestyrelsesmedlem (ulige år)
  1. 2.hovedbestyrelsesmedlem (lige år)
  1. 1/2 suppleant (hvert år)

7.Valg af 2 medlemmer til valgkomitéen (ulige og lige år)

  1. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant (hvert år)

 

Tilmelding du dig via – HER 

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *